• Posiadasz już konto? Zaloguj się
    Nie pamiętam hasła
  • Stwórz nowe konto

  • Regulamin  Regulamin Sieci

    Wątek zamknięty 
    #1
    §1. Postanowienia ogólne
     
     
    1. Każdy nowy użytkownik, który zarejestrował się na forum, zobowiązany jest do akceptacji poniższego regulaminu.
    2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia użytkownika z jego przestrzegania.
    3. Regulamin odnosi się do wszystkich użytkowników forum, zarazem do rang wyższych, jak i niższych. 
    4. Skład zespołu GameSkill.pl zastrzega sobie prawo do nadawania wszystkich możliwych kar użytkownikom na forum. Są to zazwyczaj ostrzeżenia (tzw. warn), jednak za naruszenie regulaminu użytkownik może zostać zbanowany. 
    5. Właściciele forum GameSkill.pl, w żadnym stopniu nie ponoszą konsekwencji za treści napisane przez użytkowników, bądź zamieszczanych splagiatowanych plików treściowych. 
    6. Na forum posługujemy się językiem polskim. Można posługiwać się innymi językami, lecz tylko w postaci pojedynczych słów. Na forum należy pisać zgodnie z zasadami polskiej ortografii, stylistyki, a także interpunkcji i gramatyki. 
    7. Każdy zarejestrowany użytkownik, powinien przynajmniej jednorazowo zaglądać do regulaminu w miesiącu, z powodu możliwych w nim zmian. 
    8. Przed założeniem nowego tematu na forum, należy upewnić się, że jest on umieszczony w odpowiednim dziale i nie ma innego o podobnej tematyce. 
    9. Administracja forum zabrania kopiowania, plagiatowania, edytowania lub przywłaszczania sobie naszych regulaminów oraz kodu reklamowego. 
    10. Wszystkim użytkownikom zabrania się całkowitego użyczania innej osobie swojego konta na forum. 
    11. Każdy użytkownik może posiadać, tylko jedno konto globalne na naszej stronie. 
    12. Użytkownik zakładający konto nie może posiadać w nazwie reklamy strony/serwera.
    13. Jeden użytkownik może dać drugiemu użytkownikowi maksymalnie 3 pkt reputacji pod rząd. Celowe spamy będą nagradzane warnem.
     
     
    §2.Treść i pisownia
     
     
    1. Na forum utrzymujemy schludność i czystość w naszej pisowni.  Jeżeli zauważymy wulgarne słowa  w postach użytkownika to zostaną one moderowane. 
    2. Zabrania się umieszczania na forum treści pornograficznych, odurzających, rasistowskich i podobnych do obok wymienionych. 
    3. Nie wstawiaj na forum rozmów prywatnych, cudzych zdjęć i tego typu rzeczy, bez zgody samego autora. 
    4. Zawsze poprzyj argumentami swoją wypowiedź. Nie dodawaj postów zbędnych, typu 'Jestem na tak', 'Jestem za'. 
    5. Unikaj dodawania ikonek tematów w działach oficjalnych na forum, czyli te, w których wskazany jest wzór lub notka od administracji. 
    6. Nie wywołuj kłótni na forum bez podania konkretnego powodu. Prowokującemu postawią się wszyscy użytkownicy, czyli jest to na jego niekorzyść. 
    7. Pamiętaj, aby nigdy nie tworzyć tak zwanego 'Double Posta', na naszym forum jest opcja 'Edytuj', dzięki której można edytować swój post.
    8. Zabrania się umieszczania treści nie mających większego sensu merytorycznego w działach innych niż "Powitania/Pożegnania".
    9. Nie ośmieszaj na forum globalnym zarządu innych for lub serwerów.
    10. Nigdy nie rozsyłaj jednego tematu wielokrotnie, wystarczy że napiszesz raz, a z sensem.
    11. Unikaj przesadnego powiększania czcionki i kolorystyki. 
    12. Nigdy nie pisz pismem pokemona (XxXxX) oraz na tzw. CAPSLOCKU. 
    13. Dodając artykuł napisany przez innego użytkownika z innej witryny, dodaj na samym dole źródło dokumentu. Najlepiej, aby źródło było napisane małym druczkiem. 
    14. Zabrania się łamania praw autorskich poprzez m.in. udostępnianie cracków, seriali, keygenów, loaderów, regkeyów.
    15. Odpowiadając na czyjeś posty, zachowuj poprawną Polszczyznę i kulturę.
    16. W dziale "Strefa banów" mogą wypowiadać się tylko osoba oskarżona, Administracja, Moderator, UB Team oraz osoby które przybywały na serwerze w danym czasie. Wypowiedzi osób postronnych będą nagradzane warnem.
    17. Podania na Moderatora, UB Team, Redaktora itp. można pisać co 2 tygodnie, natomiast o Admina serwera co tydzień.
    18. Przy wrzucaniu różnorakich artykułów itp.  z wykorzystaniem informacji/obrazów innej strony, należy podać jej źródło.
    19. Nazwa tematu nie może się składać tylko ze, znaków interpunkcyjnych np. ".......", "?!?!?!". 
     
    §3. Avatar, podpis i sygnatura
     
     
    1. W sygnaturach, podpisach oraz avatarach nie można wypisywać treści podanych w punkcie §2.2. 
    2. Twój avatar nie powinien przekraczać wymiarów 100x100 pikseli. 
    3. W sygnaturze nie przekraczaj dozwolonej ilości znaków, czyli 255 znaków(wraz ze spacją). 
    4. W sygnaturze panuje całkowity zakaz wymuszania jakiejkolwiek nagrody od użytkowników forum. 
    5. Twoja sygnatura nie może przekraczać parametrów 500 pikseli szerokości oraz 200 pikseli wysokości. 
    6. W avatarach i sygnaturach zabrania się wstawiania obrazków rang użytkowników. 
     
     
    §4. Odwołanie od kar
     
     
    1. Każdy użytkownik ma prawo odwołać się od nałożonej mu kary przez jednego z administratorów. 
    2. Stosuj się do wzorów podanych w odpowiednich do tego działach. 
    3. Czekając na ostateczny werdykt administratora, nie kłóć się w dziale z innymi użytkownikami.
     
     
     
    Całkowity zakaz kopiowania całego lub części regulaminu! Właściciel GameSkill.pl
    #2
    Dodano nowy punkt regulaminu:

    §2 Treść i Pisownia
    19. Nazwa tematu nie może się składać tylko ze znaków interpunkcyjnych np. "......." "?!?!?!".
    [Obrazek: bBEDhCc.png]


    Użytkownicy przeglądający ten wątek:

    1 gości
    Skocz do: